O mnie

Witam wszystkich na mojej stronie, na której świat nieruchomości staje się zrozumiały oraz przyjazny. Jestem pasjonatem sztuki, zapalonym pięściarzem i przede wszystkim rzeczoznawcą majątkowym. Szerokie zainteresowania pozwalają mi na lepszy kontakt z ludźmi, a to z kolei powoduje, że w mojej pracy nie ma szablonów klientów, każdy jest traktowany priorytetowo i indywidualnie.

Jestem magistrem ekonomii, rzeczoznawcą majątkowym i agentem nieruchomości. Wszystkie uprawnienia dokumentuję odpowiednimi licencjami państwowymi. Zajmuję się kompleksową wyceną nieruchomości w całym kraju, a dodatkowo wykonuję inspekcje nieruchomości. Stworzyłem pakiet usług, dzięki czemu możesz skorzystać z wybranych opcji, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom. Zapraszam Was do czynnego udziału w życiu mojej strony oraz do współpracy. Komentujcie i wyrażajcie swoje opinie – nie boję się krytyki, a za dobre słowo dziękuję.

Leave a Reply

